2016. október 26., szerda

Újra Játék!

Mivel a másik, a főzős blogomon is játékra hívtam azokat, akik olvasnak és követnek engem, itt is megteszem.
Tényleg régen indítottam már játékot, és tény az is, hogy régen is írtam új anyagot. Valahogy nincs időm rá, sok a másfajta elfoglaltság, ami elveszi az időt a tényleges feladataimtól.
De arra gondoltam, hogy újra lesz lehetőség játszani a régi munkafüzetekért, amelyek kicsit az "én gyermekeim", és amelyek olyan fontosak nekem.

Szeretek írni, és rajzolni is. Sok ötlet vár még megvalósításra, de ezt most egyenlőre nem megy. Nem vagyok írói válságban :), csak időhiányban, ami sokkal rosszabb.
De szeretném, ha nektek is olyan örömötök lenne ezekben a játékos feladatokban, amelynek segítségével a gyerekek - mindegy, hogy a sajátjaid, vagy akiket tanítasz a gyülekezetben, vagy esetleg csak oda szeretnéd valakinek ajándékozni - jobban megismerhetik Jézust és a Teremtő Istent.
Én ezért írok.
Ez az egyik kedvencem.
Mivel nagy Ószövetség-rajongó vagyok, ezt a tanulmányt nagy lelkesedéssel írtam (a többit is).
Ez elsősorban ovisoknak készült, de elsős gyerekek is remekül tudják használni.
Szeretnélek játékra hívni Benneteket!
Ha szeretnéd megnyerni, akkor jelezd nekem elsősorban itt a blogon egy megjegyzésben. De mindenképpen feltétel, hogy vagy itt, vagy a Facebookos oldalon legyél követőm, olvasóm! :)

A Sorsolás Időpontja: 2016. november 10. 
Köszönöm, ha játszol velem!

Ui.: Ha sok jelentkező lesz :), akkor még egy plusz ráadás ajándékot is kisorsolok! De egyenlőre ez legyen titok!

2 megjegyzés: