2017. március 23., csütörtök

Macskás hangulatban

vagyok...
Mondjuk mindig abban vagyok, főleg azért, mert Ziva cicánk NEM úgy viselkedik, mint egy macska... Nem jön oda, nem lehet rendesen megsimogatni, játszani vele...
Pár percre odajön, aztán megy a dolgára.
Én meg az a típusú macskázós vagyok, aki szereti simogatni, kicsit dögönyözni is a macskát, szeretem, ha az ölembe ül, és odabújik...
Zivánk nagyon határozott egyéniség, és nem engedi magát csak úgy megvesztegetni...
Nem engedi, hogy simogassuk, de mindig odajön, és hoz nekünk ajándékba halott egereket. Hát nem rendes? Ilyenkor meg kell dicsérni, amiért is nyávog kicsit, aztán megy a dolgára.
Férjet nagyon szereti, hiszen két szülését is levezette, ezért hozzá ragaszkodik. Férjnek enged egy kis simogatást, hálás neki, és mivel a macska okos állat, szerintem tudja, hogy kitől mit várhat...
Mondjuk határozottsága abban is látszik, hogy simán ő a főnök a portán. Még a kutyánk sem mer szembeszállni vele.

Éppen ezért, amikor macskás képeket és videókat nézek, mindig jót szórakozok...
És most ígéretet kaptam arra, hogy talán lesz újra egy vörös cicám...
Már nagyon várom!
Mindenképpen beszámolok róla, ha így lesz.

Addig is néhány cuki kép macskákról













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése