2017. október 21., szombat

Konyhafőnökös Szabósiposos

A gyerekeimmel az egyik kedvenc tévéműsorunk a Konyhafőnök. Alapvetően nem nézünk tévét, ha ők néznek, akkor is csak mesefilmet, amikor látom, hogy mi megy benne. Férjjel néha megnézzük a Híradót, de az az igazság, hogy a netről és a Facebookról hamarabb értesülök a hírekről. :)
Ám ezt a műsort nagyon szeretjük.
Szeretek főzni, és bár rengeteg hús van benne, és be kell valljam, - számomra sok a gusztustalan alapanyag, amit még húsevő koromban sem voltam hajlandó megenni, ennek ellenére nagyon szeretjük. Zsófia pedig kimondottan jót szokott szórakozni. Minden alkalommal lesz kedvence és szurkol is neki. A konyhába is könnyebb bevonni emiatt. :) Vagyis ilyenkor. Ja, egyébként most a mértékváltás miatt is jó ötletnek bizonyul. :)

Nos,  most, hogy elkezdődött a VIP, és megláttam benne Szabó Sipos Barnabást, örültem neki. Sajnálom, hogy hamar kiesett, de persze jogos volt.
Ő George Clooney magyar hangja. És ő számomra egy jó pasi. Vagy A PASI, a szónak a jó értelmében. :) :)

Nagyon szeretem a hangját.
Azt viszont tudtam, hogy fest is, de nem igazán láttam a képeit. Most megtaláltam néhányat, és tényleg nagyon jók. Különleges hangulatot árasztanak.
Íme: 
Lassan felébred a víz
 

Április
Füredi szezon
Kotor -a még nagyobb víz

Parázs
Szabadság pára
Valami készül odafenn
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése