2018. január 17., szerda

Kihívás # Menj be egy papír-írószerbe, és...

vásárolj!


Grafomán vagyok. Mániákusan gyűjtöm a tollakat, színeseket, ceruzákat, mindenféle festésre és rajzolásra, kézműveskedésre alkalmas eszközt. Nincs mentségem, nincs mit tenni. :) Mániákusan szeretem a tollakat. Meg a füzeteket is. Azokat is gyűjtöm. Pedig rengeteg van. Egyszerűen oda vagyok értük, és nem bírok ellenállni, amikor bemegyek egy Írószer boltba.
Emlékszem, amikor először (és eddig utoljára) Amerikában jártam, a barátnőmet látogattam meg, akik odaköltöztek és azóta is ott élnek, hogy a férje elvitt minket nagy bevásárlóközpontokhoz. Akkor még csak ámultunk, mi kis magyarkák (ennek több, mint 20 éve), hogy hűha!, milyen hatalmas épületek. A barátnőm férje letett minket itt, el elmondta, hogy milyen boltok vannak itt. Persze, a rokonság nagy része a ruhaboltokat rohamozta meg, én - természetesen - a papír-írószert. És közben nagyon szurkoltam, hogy ne kelljen megszólalnom angolul, mert nem tudtam. Ma sem annyira, de ma már bátrabb lennék. És akkor nagyon sok mindennel jöttem haza.

Gyerekkorom óta nagy tollgyűjtő vagyok és voltam. Lánykoromban volt egy dobozom (most is van, csak több :) ), ahová m indig gyűjtöttem a különféle jobbnál jobb és kevésbé jó tollakat. Nagyon szerettem bemenni ilyen helyekre, és nagy élvezettem válogatni a tollak között, de sajnos már a Papírboltoknak nem olyan a hangulata. Itt Móron, például abszolút nem annyira kedvesek.

Éppen a teremtéshez készül egy rajz.
 Nincs mit tenni, szeretem a tollakat.
Ezért a heti kihívás: VÁSÁROLJ TOLLAT, CERUZÁT!
Ha nincs rá szükséged, akkor is. A kedvemért lécccccci... Köszönöm előre is.
És itt a ráadás, a füzeteim. Egy része:
 Hát persze, hogy Párizsosból van a legtöbb... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése