2013. január 14., hétfő

Teremtés újra

Úgy döntöttünk, hogy Zsófi mától nem marad egész nap az oviban, csak délig.
Bár nagyon szeret ott lenni, de én meg jobban szeretem, ha itthon van, mert ketten együtt remekül elvannak. Zsófia jó hatással van Nimródra.
Ma, délutáni alvás után kicsit alkottunk és tanultunk.
A gyurmázás mindig jól alkalmazható. Nálunk rengeteg gyurma fogy. S bár Zsófi nagyon szeret színezni - és elég ügyes is ebben - a kézügyessége nem olyan ügyes, fejleszteni kell. Nimród ebben már most sokkal jobb, ez látszik.

Még tavaly eldöntöttem, hogy amikor csak lehet egy-egy bibliai történetet feldolgozunk a gyerekekkel. Igazából most fogtunk bele.
Kedvenc bibliai történetük a Teremtés és az Édenkerti események. Bár erről már sokat tanultunk, rengeteg rajzot is készítettem Zsófinak e témában, de ezt valahogy nem tudják megunni.



Ezért használtam fel ezt az anyagot.


Folyt. köv. hamarosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése