2015. szeptember 13., vasárnap

Lapbook - Jézus a jó pásztor

Zsófival nagyon nagy élmény a hittan óra.  Mivel ő is és én is szeretünk alkotni, kézműveskedni, rajzolni, színezni, vágni, ragasztani, szívesen alkotunk mindig különleges dolgokat.
A hittan óra remek lehetősége erre.

Mivel a gyermekemről van szó, akit jól ismerek, tudom, hogy mely történeteket ismeri jól, rendesen, jobban, és melyikkel lehet haladni. Ez egy olyan történet :)

Zsófi színezte a fedlapot:

Jól lehet Zsófival haladni, alkotni, de persze még ráadást is készítettünk, azt hamarosan mutatom.
A belsejében mindenféle feladatot készítettem. Színezőt, átrajzolósat, útvesztőset, meg memóriát is.

Ui: mindegyik kép megtalálható az interneten, érdemes rákeresni, és abból válogatni. Ezeket én készítettem, én rajzoltam, és majd felteszem őket később. :)
Remélem, hogy használni tudjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése