2015. október 26., hétfő

Dániel és az oroszlánok

A Bibliából az egyik kedvenc történetem a Dánielé. 
De ki ne szeretné ennek a fiatalembernek a történetét és életének tanítását és tanulságait? Már van is egy vázlatszerű tanulmányom, amelyik feldolgozza az életét. Remélem, hogy egyszer lesz rá lehetőségem, hogy tanulmány formájában kiadjuk. Én nagyon szeretném. :)
Sok mindenre felhívja a figyelmet és megtanít ez a könyv. És bár sokszor nehéznek tűnik, mert sok benne a prófécia és a történelmi utalás, éppen ezért nagyon különleges. 
Most ugyan más témán dolgozom, de előbb-utóbb ez is elkészül :)
Szeretettel tudom ajánlani az Állatok a Bibliában című tanulmányt, amelyikben ezt a történetet megtalálhatjátok.
www.bikkiado.hu
 Néhány színező a témához: 
(Ezeket nem én rajzoltam, hanem még régen találtam valahol, vagy rendeltem valahonnan, és gyűjtögettem őket, így most remekül felhasználható szombatiskolán, vagy vasárnapi iskolán, esetleg hittan órákon, táborokban, vagy csak otthon. Mi rengeteget színezünk, mert nagyon szeretünk.

És hát Dániel történetében mindenkinek az a kedvenc része, amikor bevetik az oroszlánok közé, és az Úr megmenti őt. Ez egy nagyon szemléletes történet, amely bemutatja Isten hatalmát, és hogy ő mindenre képes, mindenhonnan ki tud menteni!




És a kedvenc énekem hozzá: (kottával itt található)

 „Itt az írás, Dániel:
Istenednek vége!
Mától a nagy király
előtt hullj csak térdre!

Ha a végzést megszeged,
fohászt küldsz az égbe,
Úgy bizony életed
oroszlánok étke."

Térdre borult Dániel
mégis otthonába',
Tudta, hogy hű az Úr,
s ígéretét állja.

Rajtakapták azonnal
- ahogy kigondolták -,
S győztesen, vígadva
a verembe dobták.

De a király nem örült,
szíve szomorú volt,
Éjszaka csöndben a
veremhez ment, s így szólt:

"Meghallod-e szavamat,
ha neved kiáltom?
Dániel, Dániel!
Élsz-e még barátom?"

Csöndes mélyből hang felelt:
" Ó, királyom, élek!
Istenem angyala
két kezével védett."

Hű az Úr, csak Őt imádd,
hisz téged megváltott,
Ő legyen örökre
Istened, királyod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése