2015. október 29., csütörtök

Isten kincsei Lapbook


Itt hirdettem meg a játékot, amire lehetett jelentkezni.
Hát... azt hittem, hogy majd több jelentkező lesz, bár lehet, hogy nekem kellett volna jobban motiválnom Benneteket :), de ez most így alakult. Úgy alakult, hogy Zsuzsa viheti el! Vagyis viszem én neki el az oviba, ahová a gyerekeink együtt járnak!

Mindenesetre most megosztom Veletek, hogy mit készítettem ehhez a tanulmányhoz kedvcsinálónak:

Ezt a kollázst a telefonommal készítettem. Ezt még most tanulom, és nagyon a kezdet kezdetén vagyok, időhiány miatt. Nem is értem :)

 
 De itt vannak részleteiben:
Melyik az igazi kincs?
A Teremtéstörténet az egyik legnagyobb kincsünk és ajándékunk.
Meg természetesen Jézus és a Biblia (színező és útvesztő)
Együtt a lapbook belseje
A gyerekek nagyon élvezték, remélem, hogy nektek is tetszik.
És lesz folytatás :) Hamarosan!

2 megjegyzés:

  1. Szuper! Odavagyok a ,,fertőző ötletekért"! Már a címe is gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát, valahol te indítottál el ezen az úton, bár kevésbé vagyok kreatív, de jó szórakozást ad nekem is, meg a gyerekeknek is. És remélem, hogy lesz még :)

      Törlés