2015. október 2., péntek

Kis ötlet a Tékozló Fiú történetéhez

Ha csütörtök, akkor Zsófiával hittan óra...
Az, hogy ma péntek van, csak azt jelzi, hogy nincs időm mindig írni, vagy rögtön megosztani azokat, amiket alkottunk. Persze még sok megosztanivaló van, amit a többi gyerekkel készítettünk, de ígérem, hogy azok is hamarosan felkerülnek a blogra.

Azt vettem észre, hogy erre irányult az életem, a blogom is... Ételt már nagyon régen nem tettem fel, pedig hát főzök meg minden, de az új dolgok létrehozásához, megalkotásához idő kell, és most az nekem nincs :(

De persze, ez vagyok leginkább én. Alkotni, létrehozni, kreatív dolgokat kitalálni... Nagyon szeretem.
És tényleg hálás vagyok a jó Istennek, hogy megtalált ezzel a feladattal. Tényleg nagyon élvezem, és mindig izgatott vagyok, amikor egy-egy témán kell gondolkodnom.

Zsófiával haladunk rendesen a tananyaggal, és most A TÉKOZLÓ FIÚ története volt.
(Olyan jó lenne, ha néha-néha többen lennék egy-egy órán, mert élmény több gyerekkel, de nem vagyok telhetetlen, hálás vagyok azokért a gyerekekért, akik vannak. Remélem, hogy Isten nyit majd utat és lehetőséget arra, hogy egyszer többen leszünk.)

Természetesen készítettünk hozzá közösen LAPBOOK-ot, amit hamarosan megmutatok, még lefotózni nem volt időm, de azért mindig készítünk egy kis apróságot is a történethez.
Most egy ilyen egyszerű dolgot készítettünk:



A tékozló fiú történetében kulcs szerepe van a malacnak, ahogyan a zsidó nép életében is az volt és most is az.
Ráadásul nem kellett hozzá csak egy wc-papír guriga, rózsaszín papír, olló és ragasztó. Megrajzoltuk a fejét, a lábait, a farkincáját és Zsófia úgy ragasztotta fel, ahogy szerette volna.
Nagyon élvezte, és a történet is megmaradt a fejében.
Remélem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése