2015. október 3., szombat

Mózes születéstörténete


Mózes történetét tanuljuk hittan órákon a 7-es lányokkal, és lassan haladunk vele, mert alkotunk is, persze lapbookot, de nem haladunk úgy, ahogy szeretnénk, mert inkább a történetet beszélgetjük át, és beszéljük meg a fontos mozzanatokat. Ezt úgy gondolom, hogy felső tagozatban már mélyebbre kell venni, nemcsak az elszínezgetek és elrajzolgatok kategória.

De azért mégis elővettem a régi rajzaimat, mert Kedves Vámos Zsuzsa, rád gondoltam!




 Lassan haladunk, de majd csak a végére érünk :)

És ha már itt tartunk, akkor ajánlom mindenkinek szeretettel Mózes történetéhez ezt a tanulmányt, amit írtam. Ez volt életem első gyermektanulmánya, és bár nem vagyok elégedett vele (nem a tartalmával, hanem a tördelésével!), azért szeretettel ajánlom mindenkinek!
Itt megrendelhető, ára: 600 Ft

Ui.: Hamarosan új tanulmányt lehet nyerni! 
Figyeljétek a blogomat!

1 megjegyzés: