2015. október 15., csütörtök

Teremtés 5. nap

Sokszor elmondtam, és biztosan még többször el fogom mondani, hogy csütörtökönként Zsófiával van hittan órám, és nagyon-nagyon szeretem. Szeretjük :)
Kislányom is nagyon örül és lelkesen szokta mindenkinek újságolni: "Ma jön hozzám az anyukám hittan órára!" Ez egy teljesen más tanulás és más érzés. Neki is, meg nekem is.

Ami tény, hogy én nem tanítok HITTANT, mert hinni és a keskeny úton járni nem ugyanaz. A hittant nem lehet osztályozni, mert hogy néz ki az, hogy az egyik ötösre hisz, a másik meg hármasra? Persze Zsófinál még nincs jegy, de a másik iskolában már nagyobbak vannak, és ott kell adnom minden hónapban jegyet. :)
Így én Bibliaismeretet tanítok.
Az a célom, hogy a gyerekek megszeressék és megismerjék a bibliai történeteket, megismerjék a történet tanúságit, mondanivalóját, átértékelik, hogy mitől különleges egy történet, mit mond nekik, miért érdekes és milyennek ismerjük meg benne Istent? (Ez főleg a tinédzsereknél nagyon fontos.)
Mindenesetre, ha úgy alakul, hogy valaki megkérdezi tőlük: MI VOLT ELŐBB,

Ki tudják mondani: Természetesen a tyúk :)

Ma Zsófiával még a teremtésről tanultunk, az 5. nap eseményeiről, amikor Isten a madarakat és a halakat teremtette :)
Aztán ma ezt készítettük:
Megrajzoltam az alapot, aztán közösen kiszíneztük, 

 aztán kivágtuk középen a szaggatott vonalaknál, és beletettük az apró kis állatokat.

Már nagyon várom a folytatást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése