2016. február 8., hétfő

Mózes lapozó

Nagyon szeretem Mózes életét. Még 2006-ban írtam egy tanulmányt (ez volt az első :) )  Mózes életéről, mert már akkor is magával ragadott, és olyan eseményeket mutat be, amelyek naggyá teszik benne Istent, közben pedig végignézhetjük, hogy hogyan változik meg egy ember jelleme, személyisége. Hogyan válik valaki vezetővé, és hogyan erősödik meg kapcsolata Istennel.

Nagyon szeretem tanítani is az ő életét, és nekem tervben van újra átírni ezt a tanulmányt. Külön ovisoknak és külön iskolásoknak. Éppen ezért, amikor elkezdtünk a hetedikes csajokkal nagyon örültem. A lányok is jól megtanulták a történeteket, és megismerték benne, belőle a csodálatos Istent.

A téma végén készítettünk egy lapozót. Ezt ugyan kicsikkel szokás, de a csajok szeretik az ilyesmit, meg aztán rögzül is.
Ez az ötlet innen származik. Nagyon szeretem ezt a blogot. Sok jó ötlet van benne. Használom is néhány ötletét, néha kicsit változtatva, néha kicsit másképpen. (Kivéve a szentek életével és a katolikus hagyományokhoz kapcsolódó dolgokat, de ettől eltekintve azok is jók és szemléletesek.)

























Én szeretném folytatni a lapbookok készítését, de mostanában tényleg nem volt rá időm. Remélem, hogy hamarosan tudom folytatni, mert én magam is nagyon élveztem.
Tényleg sok ötletem van, de olyan nehéz megvalósítani úgy, hogy van egy 2,5 éves mellettem, aki mindig az ölemben lóg, és aki minden percemet lefoglalja.
Kata nagyon érzékeny és nagyon igényli a test közelségét. Szeret az ölemben lenni, én pedig úgy vagyok vele, hogy engedem neki, hiszen ez nagyon fontos neki. Nekem is, hogy összebújjunk, játszunk együtt. Nem lesz ez mindig így (persze lehet később is)...

Csináljátok meg ti is, nagyon jó ötlet és aranyos feladat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése