2016. március 6., vasárnap

A bibliai húsvéti színező - együtt

Nagyon szeretem azokat a blogokat, ahol kreatív dolgokat találhatok. És szeretem is felhasználni őket. Nem mindig van ugyanis időm arra, hogy én magam rajzoljam meg, készítsem el a dolgokat, ötleteket, amelyeket "úgy megcsinálnék", de ugye az idő...
Szeretek rajzolni, most hétvégén is rajzolgattam, de nem vagyok profi, csak lelkes amatőr. Nekem sok ideig tart valamit elkészíteni, mert meg kell terveznem, el kell gondolnom, és időt kell rá szánnom.
Az egyik kedvenc blogom a Híd-tan blog, amelynek a szerzője egy katolikus hitoktató. Nem tudom ki ő, hol él, igazából nem tudok róla sok mindent. De azt tudom, hogy nagyon kreatív, nagyon ügyes, és nekünk, akik szintén szeretjük az ilyesmit, vagy az ilyen jellegű ötleteket, feladatokat, sokat segít.

Attól függetlenül mondom ezt, hogy én sok mindent nem tudok elfogadni és sok mindennel nem tudok azonosulni a katolikus tanításokkal kapcsolatban, de nincs ezzel gond. (Van néhány katolikus ismerősöm, barátom, akiket nagyon szeretek, és sokra tartok. :) ) Mások meg nem tudnak az adventista tanításokkal. Szerintem éppen ez a nagyon klassz az egészben, hogy tudjuk egymás ötleteit felhasználni, mert Isten előtt mindegy, hogy ki milyen vallású, mert nem a vallás után ítél - ő igazán nem!!! -, hanem azt nézi, ami a szívben van. Az őszinte, tisztességes szándékot, és a Jézus Krisztusba vetett hitet és bizalmat.

Nem hiszek abban, hogy ez vagy az az egyház üdvözít. Abban hiszek, hogy mindent a Biblia mérlegére és mércéjére kell tenni, és ez alapján dönteni. Szabadságot biztosítva mindenki számára. Annak is, aki ateista akar maradni. Mert hogy közöttük is vannak tisztességes, őszinte és igaz emberek. Ezért jó az, hogy Isten a szívet nézi, és hogy ő fog ítélkezni az utolsó napon.

De most ez egy mellékvágány volt csak.

Én mindenesetre fel fogom használni azokat a jó, a gyerekeket Jézushoz közel vivő ötleteket, kézműveseket, amelyek azt szolgálják, hogy megértsék és megtanulják a gyerekek, hogy kicsoda Jézus, és hogy mit tett értünk, értük is :)


innen töltöttem le
Kinyomtattam A4-es méretben, és mindenki kapott egy oldalt. Kivéve Katát, mert ő ugye még inkább maszatol, firkál és tönkre tesz dolgokat. De nagyon élveztük a közös színezést. 

Zsófia színezte
Nimród színezte
Anya színezte


Ezen az oldalon (mármint amit én színeztem) nem tudtam azonosulni a Veronika kendőjével, - mert ugye ez nincs a Bibliában benne, katolikus hagyomány, és a Mária neve előtti jelzővel "szűz", mert hogy akkor már nem volt az :) - Bocsánat, kedves katolikus olvasóim, de ezt muszáj volt tényszerűsíteni! :)

Apa színezte.
Nagyon jó volt együtt munkálkodni, beszélgetni a szenvedéstörténetről. Nimródot nagyon érdekli ez a rész, sokat foglalkozik Jézus halálával, mi hogyan és miért történt. Éppen ezért nagyon jól összefoglalja ez a színező Jézus utolsó óráit!
Nektek is jó munkát hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése