2016. március 22., kedd

Húsvéti mobil

Mivel nem szeretem a húsvétot és a locsolkodást, ahogy írtam, mert szívesebben gondolok Jézus értünk meghozott áldozatára, noha úgy gondolom, hogy ennek is elveszett a jelentősége és a mélysége igazán, azért szoktunk ilyen jellegű dolgokat alkotni itthon. Most ennek a jegyében telnek a mindennapjaink.
Zsófiával külön élmény alkotni, mert ő is úgy szeret, ahogy én.
Ezért szeretem vele a hittan órákat, mert olyankor kibontakozhatunk.
Meg az itthoni együtt töltött időket, amikor úgy igazán befogható a családom mindenféle alkotásba. A tegnapi tojásrajzolás jól működött.
Gondoltam, most egy másikat mutatok meg, amit meg lehet csinálni.
Bocsánat a képekért, nem lettek a legjobbak.

Mivel nem volt itthon hurkapálcám, ezért egy vállfát fogtunk be mobiltartónak, de így is jól működik, és remélem, hogy látható is, hogy mit alkottunk.
Kiszíneztük, körbevágtuk, beragasztóztuk, és a közepébe egy madzagot tettünk, különböző méretűeket. És úgy lógattuk le. Mi a szekrényre tettük, de majd átkerül valami olyan helyre, ami jól látható, és mozog :)

Ezt a mobil-alapot használtuk fel.
Jó munkát, és örömteli alkotást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése