2016. március 10., csütörtök

Még mindig a Húsvét jegyében

Tudjátok, hogy nagyon szeretek, rajzolni, színezni, kézműveskedni, alkotni. Erre sajnos itthon nagyon kevés időm van, ezért vagyok nagyon hálás, amikor a hittan órákon lehetőségem nyílik bármilyen kézműves dologra. És van olyan csoportom, ahol ez lehetséges. Mostanában a gyerekeimmel is a Húsvétról, az IGAZI húsvétról beszélgetünk, és készítünk hozzá mindenféle dolgot. Itt már készítettünk egyet, ami a történetet alapozza meg. Én fontosnak érzem, hogy tudják és ismerjék a gyerekek a sorrendjét az eseményeknek. Remélem, hogy néhány ötletet, amit készítünk és amit tervezek :), meg tudok osztani.
Igazából az a célom, hogy inkább az maradjon meg a gyerekekben, hogy Jézus meghalt és feltámadt értünk ezen a napon, mint hogy az, hogy a Nyuszi és a Tojás a húsvét igazi jelentése.

Tegnap a 3. osztályban - bár nem ez volt a téma, - de úgy gondoltam, hogy tudatosítsuk azt, hogy hamarosan itt a Húsvét.
Ezért kézművest vittem nekik, és végeztünk is vele időben.
Persze ezt sem én készítettem, mert még mindig a Híd-Tanos blogon keresgéltem és találtam nagyon jó dolgokat.
Innen töltöttem le, és szépen megcsináltuk.

 
 
 
Tegnap volt nálunk egy vendég kislány, ő is megcsinálta, és Zsófiával ma megcsináljuk Hittan órán.
Jó kis alkotói tevékenység. És Zsófival azért jó, mert szeret alkotni, kézműveskedni, és tényleg elég kreatív a gyerek :) Élmény és nagy öröm, hogy szereti az ilyesmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése