2017. április 9., vasárnap

Eperültetés és gabonafasírt

A vasárnapunk mindig arról szól, hogy rohanunk, és igyekszünk utolérni magunkat. Hétköznap szinte semmire nincs időnk itthon, nem jut idő a kerti munkára, az itthoni pakolásra, úgyhogy tényleg mindig el vagyunk maradva. Sok a feladat és a tennivaló. Ez akkor nehéz leginkább, amikor Férj éjszakás szakban dolgozik, mert akkor egész héten nincs idő semmire. Utálom az éjszakást!!!

Általában a vasárnap a mamáé, a gyerekek  - ha nincs szombati programunk, azaz nem megyünk látogatni vagy kirándulni, - akkor estefelé ott vannak, és ott is alszanak. Bár mostanában már nem...
Szerettem azokat az estéket, mert Férjjel volt egy "nyugis" esténk.
De mos a mamánál nem maradtak, így hazajött mindenki. Ha egyedül vagyunk itthon Férjjel, nem szoktam problémázni azon, hogy mit együnk, mindig van egy kis maradék, vagy kenyér... A vasárnap a feladatok napja, így csak szinten tartjuk magunkat... :)

Úgyhogy a mai nap a kertben telt.
Zsófia az apjának segített, nagyon élvezte, mert epret ültettek. Az ő kedvence az eper, és nagyon készül arra, hogy idén nagyon szüreteljen. :)
Andrea Kánya fényképe.

Szóval, ha valami gyors ebédet szeretnénk összeütni, gyakran csinálunk gabonafasírtot, a bioboltokban, vagy akár dm-ben kapható fasírt porból. Nincs benne semmi műanyag, meg lágyító- keményítő, tartósító stb. Vízzel kell felöntetni a port. Fel lehet turbózni mindenfélével, magokkal, fűszerekkel, hagymával. Én nem szoktam, mert magában is finom. 
Mivel gyors étel készült, gyorsrizst készítettem hozzá. Még akkor is, ha nem igazán tudok rizst főzni. De siettem... :)


A családom nagyon szereti a fasírtot, így - még a válogatós kisfiam is  megeszi. És ezért szoktam készíteni.Nagyon hamar el is szokott fogyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése