2020. január 19., vasárnap

ÉLETSZÖVŐ # 19. MITŐL LESZEL TÜRELMETLEN?

#19 - Mik azok a dolgok, amelyektől türelmetlenné válsz?

Sajnos én egy alapból türelmetlen ember vagyok. Örökség is, bizonyos szempontból, a családtagjaim is ezzel küzdenek. Így nőttem fel. Nálunk mindig mindenki idegeskedett vagy stresszelt valamiért, és nem tudta nyugodt hangon ezt közölni a másikkal. Nos, én is ilyen vagyok alapvetően. Nem egy nyugodt természet.
Ám megtanultam ezt kezelni. Vagy legalábbis igyekszem figyelni erre. Nagyjából. :) Mindenki azt gondolja, hogy én nyugis vagyok, mert tényleg nem szoktam felemelni a hangomat, az emberekkel kedvesen tudok beszélni, és nem szoktam kiabálni.




Mondjuk, ha sorban kell állni és várni, mondjuk a postán vagy a boltban, attól nem vagyok türelmetlen, mert az nem rajtam múlik. Tudom, hogy akik ott vannak, a tőlük telhető legtöbbet teszik meg. Ha dünnyögök és beszólogatok, ahogy azt sokan teszik, nem  halad gyorsabban a sor, és nem fog változni semmi. Ám ha megyünk valahová, és időpontra kell odaérni, és nem érünk oda, na attól kiakadok. De nagyon! Volt ilyen tapasztalatom. 
Egy notórius késős házaspárral elindulni késve (nem a mi hibánkból, hanem az övékből, mert ők úgy gondolták, hogy még ráérünk), és 10 helyett negyed 11-re beesni, ettől kiborulok. Gyűlölöm a késést!
Türelmetlen leszek az idióta reakcióktól, azoktól az emberektől, akik úgy gondolják, hogy mindenkitől jobban tudnak mindent, amikor felesleges harcot kell vívni a gyerekeimmel mondjuk a reggeli indulásnál.
De amitől igazából türelmetlenné válok az az, hogy ha valaki nem figyel arra, amit mondok. :)
És igen, leginkább ez a gyerekeimnél szokott előfordulni. Úgyhogy velük harcolom meg ezt leginkább. Nem könnyű!

 Légy türelmes! Hidd el, hogy minden a legmegfelelőbb pillanatban jön el az életedben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése