2020. január 22., szerda

ÉLETSZÖVŐ # 22. Melyik filmet láttad utoljára a moziban?

Ez a mai nap nagyon különleges nap a számomra, ahogy minden január 22-e. Ugyanis ilyenkor van az én NAGYLÁNYOM születésnapja. Nagyon érdekes, hogy most lett 12. Az idő telik. Mi persze fiatalodunk, csak ők idősödnek... :) 
Gondoltuk, csinálunk egy vicces képet. A felső kép a születésekor készült...
 ez pedig ma, 12 évvel később.

Nimród készítette, és nagyon lelkes volt mindenki.

Aztán ma úszni voltam. Nem tudom, hogy említettem-e már, hogy újra rendszeres része lett az életemnek a sport. Mivel már a kondi terembe nem tudok menni (nem bírok fogni és emelni a kezemmel), úszni viszont mindig is szerettem, ezért elhatároztam, hogy nemcsak a gyerekeimet nézem, amikor hét közben úsznak, hanem én magam is kiveszem a részem ebből a jó kis mókából. De persze én nem akkor úszok, amikor ők, hanem kerestem olyan időpontot, ami fel-vagy beáldozható. :) Így szerda délelőttönként megyek az uszodába. Ez az egyetlen nap, amikor nem kell sehová se menni, amikor rohanni sem kell. A másik pedig vasárnap, amikor  a  KICSIKÉM úszik. Még igényli, hogy végignézzem, ahogy ő úszik, de aztán jön érte Férj, és hazaviszi. Én pedig ott maradok. És így mindenkinek jó. :) Nekem is.
De nézzük csak a mai kérdést:
#22. Melyik filmet láttad utoljára a moziban?
Nos, ritkán járok, azaz járunk moziba.
Nem mintha nem szeretnénk menni, csak tudjátok hogy van. A 3 gyerekkel nem egyszerű a menet, még akkor sem, ha van egy nagymama, akire rá tudjuk bízni. Évekig nem jutottam el moziba. De tényleg. Míg Nyíregyházán laktam, azért sűrűbben, de akkor még egyke voltam és barátnős partinak is elment.
Aztán jöttek a gyerekek, és nem volt rá időnk.
Viszont van egy film, amit alapvetően mindketten szeretünk, ez pedig a Star Wars. :)
Nem mondok nagyot, ha azt mondom, hogy nekem csak az eredeti, IV-VI. rész jött be, hiszen abban van Harrison Ford, aki az én kedvenc színészem, de látványilag szerintem jól meg van szerkesztve, Férj meg szereti, így amikor megjelenik egy új rész elmegyünk.
Úgyhogy miután anyukáméktól megjöttünk, és a gyerekek anyósoméknál voltak, gondoltunk egy gyorsat, és egyik pillantról a másikra eldöntöttük, hogy MOST tudunk menni, a többit meg megoldjuk. Gyorsan foglaltunk jegyet a neten, és be is értünk. 


Nem is igazán a film, a sorozat miatt, bár szeretjük, és nekem sokaktól függetlenül tetszett. Adam Driver különösen jó színész szerintem. Nem is akarok kritikát megfogalmazni, mert egy csomószor jártam már úgy, hogy tetszett egy film nekem, de a kritikusoknak nem, és fordítva. Nem is jó az, ha egyforma az ember ízlése.
A lényeg azonban inkább az volt, hogy kettesben legyünk Férjjel.

Egy jó filmnek olyan erős hatása van, mint egy tömegpusztító fegyvernek. Az egyetlen különbség az, hogy a háború pusztít, a film pedig inspirál.

4 megjegyzés:

  1. Isten éltesse nagyon sokáig a pici nagylányodat! Aranyos a fotótok!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse sokáig Zsófit! A kép nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. :) És igen, szerintem is. :) Jó poén.

      Törlés