2012. július 23., hétfő

My Favourite Things...

azaz Az én Kedvenc dolgaim.

Amikor ezt a kifejezést hallja Az ember, akkor általában EZ a dal jut AZ eszébe:


És valljuk, hogy, NAGYON Aranyos. Én NAGYON Szeretem ezt a filmet, és, amikor Julie Andrews filmeket szeretnék nézni, akkor EZ AZ egyik kedvencem. A Másik pedig az Ízig-vérig modern Millie.
Férjjel ez a közös kedvenc filmünk. NAGYON szeretjük, NAGYON Aranyos.

De visszatérve a Kedvenc dolgaimhoz ...
Mindig Nagy KÉRDÉS, hogy mit szeretsz igazán? És hogy tényleg tudni Akar-e róla az egész világ? (na, jó, csak azok akik olvastok?) Hogy közzé akarod-e adni másoknak? Kicsit azért is blogolunk, hogy kiadjunk magunkat - ismeretleneknek ismeretlenül, de közben mégis valahogy titokban marad az ember személyisége. De én egy magamat kiadó ember vagyok. Lehet, hogy nem mindig jó, de ezt vállalom! :)

Én egy kicsit ezért is szeretek blogolni, hogy ezeket a kedvenc dolgokat megosszam. És ez jó érzés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése