2012. július 9., hétfő

Nagy Őmet ünnepeltük

Nagy Őmnek születésnapja volt a múlt héten.
Nem csinálunk nagy ügyet az ilyesmiből, de azért persze mindenki örül, amikor felköszöntik.

Az ünnepi menü:

Zöldséges kuszkusz, töklepcsánkával, szójaflekkennel és kovászos uborkával.

Mivel nagy Őm nem édes szájú, nála nem igazán jönnek be a torták. Néha-néha megeszi, de a sós ételeket szereti igazán. Pl. minden mennyiségben pizzát. De nem akartam ezt készíteni, mert tudtam, hogy az anyukája azt készít neki. Így én a másik kedvencét alkottam meg. Judit barátnőm vette le a lábáról ezzel, azóta ezt emlegeti. Így gondoltam, meglepem. Mit mondjak, nagyon örült neki.

Virslis kifli
Amikor a virsli elfogyott, sajttal helyettestettem.
Sajtos kifli
A fiúk a bányában (nagy Őm kollégái) lelkesednek a ronda, de finom sütiért.
Ilyenkor nagy adagot készítek, hogy nekünk is jusson. Ennyit tudtam megmenteni, a többit megették a fiúk meg a gyerekek :)
A nélkülözhetetlen ronda, de finom. Ennyi maradt. Ez persze
A torta. Nagy Őm nem iszik alkoholt. De néha-néha (főleg ilyen nyári melegben) egy alkoholmentes sört elfogyaszt. Arra gondoltam, hogy akkor Sörtorta! Becsomagoltam neki piros, szerelmes csomagolásban, és nagyon örült neki, mert nem olvadt el :)

Sörtorta
Aztán persze volt még anyósomnál is ünneplés, ahova elvittem a fényképező-gépemet, de szokás szerint elfelejtettem használni...

JA, ÉS NE FELEJTSÉTEK, HOLNAP SORSOLUNK! VALÓSZÍNŰLEG NIMRÓDDAL, MERT ZSÓFI NINCS ITTHON!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése