2012. július 18., szerda

Bózsvai nyaralás 2.

Ismét tudok jelentkezni. Pár perc, mert már zajlik a kézműves foglalkozás.
Gyerekek, anyukám alszanak, nagy Őm nemezel. Hamarosan láthatjátok, milyen nagyon ügyes, mit alkotott. :)
A tegnapi nap eseményei néhány képben:
Nagy Őm titkos felvétele
A két legfontosabb pasi az életemben.
Játszottunk Pétanque-t, ezt a francia eredetű golyójátékot. Az eredete a "mozdulatlan lábak" kifejezésből ered. Ez a játék már a középkorban is nagy népszerűségnek örvendett a francia hadseregben, melyet Szép Károly betiltott a katonái között.
Amikor anno, régen Franciaországban jártam, már akkor nagyon megtetszett ez az igazán nyugis és kedves játék. Még akkor is, ha leginkább francia, nyugdíjas férfiak játsszák.

Nagy Őm és a Pétanque
Anyukámmal mi is kipróbáltuk.




Aztán volt újra kézműveskedés is.
Amióta járok ebbe a táborba, és van agyagozás, mindig terveztem, hogy én alkotok, készítek egy tálat. Nos, ez 5 év alatt most sikerült először. Persze ez is úgy, hogy közben rohangáltam a gyerekeim után.
 
A hosszú hajúaknak volt hajfonás is. Sajnálom, hogy nekem nincs hosszú hajam.
 És persze az elmaradhatatlan nemezelés. Ezeket a tulipánokat nagy Őm alkotta.

Persze nem mindenkit kötött le a kézműveskedés. Egyes gyermekeket inkább a labdázás és a játék, a biciklizés és a szaladgálás kötötte le.


Holnap megpróbálom folytatni. Pl. csendespihenőben. Most megyek egy kicsit kézműveskedni. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése