2013. március 22., péntek

Filmajánló

Az utóbbi néhány napban sikerült elkapnom a gyerekek nátháját, és ez ma csúcsosodott ki a legjobban.
Még délben én is elaludtam a kisfiammal, ami nem igazán jellemző. Ez azért olyan furcsa mondat, mert ebben a tekintetben (értsd: alvás) kissé a lányomra hasonlítok, vagy ő rám. Ami azt jelenti, nem szeretünk aludni, továbbá felesleges időtöltés és sajnáljuk rá az időt. De a betegség, az betegség...
Tetézve egy kis pocaklakóval.
Mindenesetre ma főzni nem kellett, és ma kisfiam is a lehető legjobb formáját hozta, így megnézhettem ezt:

http://filmekaneten.blogspot.hu/search/label/Emma%20-%201.%20%C3%A9vad%20(Emma)

(azaz még nézem)
A legjobb feldolgozás.
Amúgy is nagy Jane Austin rajongó vagyok. Láttam már többféle Emmát, de ez sikerült a legjobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése