2013. március 31., vasárnap

Úszni voltam!!!

Tegnap végre eljutottam úszni! 1,5 év után. Nagyon szeretek úszni, ez az egyik sport, amit rendszeresen űzni szoktam. A másik meg a gyaloglás. Gyalogolni volt időm és lehetőségem, de úszni nem. Vagy pocaklakóm volt, vagy szültem, vagy picibabáztam, így nem jutott lehetőségem az egyik kedvenc időtöltésemnek.
Tegnap igen! Nagyon jó volt, de elfáradtam. Azért látszik, hogy nem vagyok formában, hogy kimaradt egy kis idő. 
Zsófiával mentem el úszni, mert Nimród kicsit megfázott, folyik az orra és köhög. Így, gondoltam, összekötöm a kellemest a hasznossal, és én is úszni megyek. Hogy csak kettesben voltunk, könnyebben vagyok! Nagyon élveztem, de elfáradtam. 
Ez lehet egoság is, nem igaz? De jó!
Móri uszoda
Szóval, jó volt, jól éreztük magunkat. Kicsit lazítottam, kevesen is voltak az uszodába, és míg én jókat úsztam a nagy medencében, addig Zsófia:
Éppen az úszást oktató Zsuzsa nénivel alkudozik :)

Mindenesetre ma reggelre az összes gyerekemnek sikerült lebetegednie. Így itthon vagyunk.
Abban versenyeznek, hogy ki a "taknyosabb". Eddig Kata vezet.
Azt hiszem ma egy kicsit nehezebb napom lesz, mert szegény Kata babám egész éjszaka nem aludt, ölben kellett altatnom, és óránként.
Még jó, hogy főztem tegnap, mert az energiám és az erőm nem bírná :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése