2013. március 27., szerda

Végre,

újra tudom használni a fényképezőgépemet. Már úgy hiányzott. Nem lett jobb, de használható :)
Időnk legjavát kint töltjük. A kerti munkákkal.
Ezt szeretném egy kis képes beszámolóval szemléltetni.


A gyerekek nagyon szeretnek kint lenni, alig lehet őket becsalogatni. Nimróddal szinte egész nap kint vagyunk, Zsófinak meg kimondottan jót tesz az ovi után egy kis testmozgás. Persze néha nagyobb gondot okoznak, de a lelkesedésük határtalan. Ez látszik is a képen.
Jó munkásemberek - nagy segítségek! 
Nagy Őm szó szerint KOMPOSZT - ÁLL :)
A birodalom őrzője, Ziva. Ő helyszínel nálunk állandóan, és nagyon figyel. Most is éppen valamiféle ellenfél, ellenség macskát látott. 

Ziva, a helyszínelő macska.

A gereblyézés művészete - bemutatja: Nimród
Hogyan ássunk kemény földet - á la Zsófia.
Ez pedig itt én vagyok. Drága nagy Őm megörökített munka közben. A komposztot vittem fel talicskával a dombtetőre. Meg kell hagyjam nem volt könnyű menet. De sikerült 

Talicskázás parasztosan.
Úgy szeretnék egy jó kis gumicsizmát! A gond az, hogy 35-ös méretben elég nehéz találni. De nem adom fel, próbálkozom!

Az apával készült kép. Ez nélkülözhetetlen. Mindent kipróbálnak, mindenhová utána mennek. Igazán jó kis parasztgyerekek lesznek. Mert mint szoktuk mondani, azaz nagy Őm szokta mondani: "Nekem a foglalkozásom paraszt, nem a viselkedésem." 

A mi kis házunk és a fóliánk. 
Szőlőnk és a cseresznyefa, amit nagy Őm ültetett nekem, mert tudja, mennyire szeretem.
Idén egy almafát kaptam. Hát nem édes?
De ahogy meg én szoktam mondani, egy szabolcsi lánynak almafa dukál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése