2013. március 15., péntek

Március 15.

nálunk családi ünnep. Csak és kizárólag!

Azt, hogy miért nem ünneplem a történelmi március 15-ét... most itt, ebben a helyzetben nem részletezném. Talán gondoljátok, hogy politikai okai vannak. Amikor nekem meghatározzák, hogy mikor kell kokárdát hordanom és mekkorát, és hogy ettől vagyok-e magyar, vagy ettől szemét komcsi... Szóval, köszönöm, de mások ne döntsenek helyettem!

Én magyar vagyok. Magyarnak is érzem magam.
De évek óta kényszerítettek minket olyan dolgokra, amelyekkel sokan nem értettünk egyet. És amivel most sem értek egyet.
Nem Petőfivel vagy Vasvári Pállal vagy bármelyik március ifjúval van gondom, hanem azzal, hogy meg akarják nekem határozni, hogy hogyan gondolkodjak. Ezért döntöttem úgy, hogy én MAGYAR VAGYOK!

De nekünk fontosabb ez az ünnep.
Anyukám és Apukám 1980. március 15-én kötöttek házasságot. Éppen 33 éve!
Eljöttek hozzánk, hogy itt ünnepeljünk! Ez sokkal fontosabb volt számunkra!

Mindannyiunknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése