2013. március 12., kedd

Iskolalátogatóban jártunk

Ma délelőtt nagy Őmmel elmentünk az egyik iskolába Nyílt napra. Abba az iskolába, ahová nagy Őm járt. Kicsit nosztalgiázott is :)
Ugyan Zsófi még 5 éves, de úgy gondoltuk, hogy már most felmérjük az iskolai lehetőségeket.
Említettem már, hogy én bizonyos szempontból otthonoktatást választanám, de nagy Őm szeretné, ha iskolába járna Zsófi. Szinte mindenben egyetértünk, de ebben más az elgondolásunk.
Aztán úgy gondoltuk, hogy végigjárjuk az iskolákat, idén kettesben, jövőre Zsófival.
Eléggé tetszettek az órák. Angolt és Magyar órát néztünk meg.
Ami tetszett, hogy nem kirakatórák voltak. (Tudom, hogy nem, mert tapasztaltam a régi iskolámban olyat, amikor mindig arról szóltak a Nyílt napok, hogy milyen különleges és látványos dolgokat mutassanak be.)
Olyan órák voltak, amiket egyébként is megtartanának, és ennek örültem.
Más szemmel is néztem az egész alkalmat.
Ami meglepett, hogy kevés szülő volt kíváncsi a gyermekére.


Persze, nem tudom még hogy lesz. Még változhat is nagy Őm véleménye. :)
Mindenesetre már most is igyekszem tanítani a gyerekeket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése