2011. július 9., szombat

Biztosan nálatok is kell sokszor papírhajókat hajtogatni. Én rajzolni szeretek, de semmiben, ami 3d-s térlátást kér, nem vagyok jó. Ebben nálunk Férj a Jolly Joker, és ezt nem az elfogultság mondatja velem. Nagyon ügyes fiú. Pl. a konyhában használatos késeink egy részét ő készítette, a padunkat, a kapunkat, és mindenféle szépséges dolgot, ami egy lakatos számára - aki jó a szakmájában - meg sem kottyan.

Sokszor hajtogattam már papírhajót, amit úsztattunk kádban, folyóban, tóban, pocsolyában, mindenféle kis vízben. Ez nekem nagyon megy. Papírhajókat remekül tudok hajtogatni. Gondoltam. 
De csak addig, amíg meg nem láttam ezt:

















Meg ezt:

És ezt:

Ráadásnak ezt:

Kicsit átértékeltem a papírhajó hajtogató tudásomat.
Ezek a csodaszép hajók egy holland iparművész, Jurianne Matter munkái. (Én azt hiszem egy ideig el leszek foglalva a blogja nézegetésével, mert nagyon szépek.)
Ami meg a kishajókat illeti, itt a nyár, és szerintem keményebb dekorpapírból vagy szép, színes papírokból megalkothatóak.
Azt hiszem, kedvet kaptam hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése