2011. július 5., kedd

Panninál jártunk

Nagyon nagy lemaradásban vagyok, hiszen egy hét nagyon sok idő.
De nagyon-nagyon jó volt otthon. Kikapcsolódtam. Persze ez másfajta kikapcsolódás, mint amikor az ember egyedül megy valahová, de nagyon jó volt. Anyukám és apukám sokat voltak a gyerekekkel, és bizonyos szinten élvezhettem a "semmit tevést". Nem tettem mást, csak látogattam, beszélgettem, fagyiztam. :)

Sajnos szórakozottságom miatt képekkel nem tudok szolgálni. Kikészítettem az asztalra a fényképezőgépet, hogy majd megyünk ide-oda és fotózok, de mikor már elindultunk, jutott az eszembe, hogy hoppá... ma sem hoztam. De azért néhány képet megosztanék veletek.
Emlékeztek, hogy az Ősatyák életét Panni nyerte. Elmentünk hozzá.

Osztálytársak voltunk általános iskolában. Keveset találkoztunk, mert valahogy úgy alakultak a dolgok.
Panni mindig is jó rajzos volt. De amit mi kaptunk most ajándékba, az nagyon meghatott. Zsófi kislányom azóta is mindenkinek mutogatja: "Nézd, ez én vagyok!"
Íme:
Hát nem gyönyörű és nem édes? (Jó, kicsit elfogult vagyok.)

Panni néhány képet is készített, úgyhogy ezt most megosztom veletek.



Zsófinak nagyon bejöttek a kacsák. Üldözte is őket rendesen. Szegények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése