2011. október 24., hétfő

Sárgarépa ivólé

Napok óta küzdünk a magas lázzal. Valami vírus csúnyán elkapta az én édes kicsi lányomat. 
Már a második hetet kezdjük így. Az orvosunk nem sok vizet zavar: "csillapítsa anyuka" - mondja. Kösz. Azt teszem. 
Mindenesetre már jobban eszik, mert 4 napig semmit nem bírtunk beletukmálni. 
És a legérdekesebb az, hogy mostanában minden nap egyedül elmegy aludni. A láz elnyomja. 
Ez most a kedvenc képem. Apával összebújva alszanak. Zsófi megkérte apát, hogy menjen mellé. Drága nagy Őmnek van egy irigylésre méltó tulajdonsága (szerintem). Bárhol, bármikor képes elaludni. Még ha pár percről is van szó. Nagyon édik együtt. Amúgy is nagy a szerelem.
De nagy Őm egyébként pedig nagyon ügyes. Mindenben. Most mondjam azt, hogy majdnem tökéletes kis hibával :)
Mert hogy nagyon ügyes a konyhában is. Én próbálom rábeszélni, hogy többet főzzön. Ő szeret is, meg jobban is csinálja, mint én (tudjátok az én főzés iránti lelkesedésem nem túl maximális). Ilyenkor megkérdezi kedvesen, csak amúgy olyan nagy Ősen: "Akkor felmész a kertbe robikapálni?" Ekkor választom inkább a főzést.

De most valami olyan finomat készített, hogy csak na.

40 dkg sárgarépát, 40 dkg cukrot, 2 narancs héját kevés vízben meg kell főzni.
Ezután leturmixolni és újra főzni.
4 l hideg vízzel össze kell keverni, és egy 100 db-os citrompótló kell bele. Ő most citromsavat tett bele.
Nagyon finom lett. Próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése