2011. november 14., hétfő

Zsófi alkotásai

Zsófia nagyon kreatív gyerek. Nagyon szeret alkotni, és mindig jó ötletei vannak. Igen tanulékony és már most sok minden nagyon érdekli. Állandóan tanulni akar, tudni, már sok betűt ismer. Ugyan az oviban azt kérték, hogy ne tanítsuk a betűket, de nem fogom azt mondani neki, hogy: "Nem mondom meg, milyen betű."
A mi családunk rajzolós család. Apuka is nagyon ügyes, általában ő rajzol a gyerekeknek. Én is szeretek, csak nekem sokáig tart (több nap) megrajzolni valamit. Sokat kézműveskedünk, és ezt adjuk tovább a gyerekeknek is.
Közel áll Zsófihoz az olvasás is, nagyon szereti a könyveket, állandóan olvasni kell. Keresi a feladatos könyveket is. Szóval, élmény ez a lány. Nem azért mondom, mert az enyém, de tényleg :)

Zsófi csodálatos alkotásai:

Itt csak a fát és a napocskát rajzoltam meg, mert ezt kérte. A hátteret és a feliratot Ő készítette hozzá. Mert ha még nem mondtam volna elégszer :) APA-MÁNIA van nála.
Ez a Jónás történetéhez készült hal. Szerintem halszerű. Szerintetek is?
De ez a nagy kedvencem. Nekem rajzolta. Mivel tudja, hogy nagyon szeretem a kacsákat. Szivárvány-kacsa.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése