2020. október 6., kedd

Pogónk élt 7 évet

Voltatok már úgy, hogy annyira szomorúnak éreztétek magatokat, mert elvesztettetek valakit, aki fontos? Én most így vagyok. Eléggé kavarognak az érzések bennem, és lesz néhány álmatlan éjszakám. Tegnap megöltem a kutyámat. :( 

Pogó kutyánk meghalt, és az én hibámból. Elütöttem. A saját kutyámat. 😢 A legrosszabb az, hogy a kisfiam is pont így érez.Ő is felelősnek érzi magát, és persze, hogy én is. Annyira nehéz feldolgozni, és még mindig ezzel foglalkozok, ez jár a fejemben. Olyan jól indult minden, az iskolában is mindenki ügyes volt, pörögtünk, és együtt jöttünk haza. És ahogy Nimród kinyitotta a kaput, a kis lökött kutyánk a maga lelkesedésével az autó elé vetette magát, én pedig pont nem vettem észre, és áthajtottam rajta. 

Tisztára lelki beteg vagyok. Soha még egyetlen állatot nem ütöttem el, soha nem volt balesetem (nekem, belém már jöttek), és tessék, a saját kutyámat! Kész vagyok. 

Itthon mindenki bőgött, Férj hősies volt, eltemette, és erősített minket. Lehet mondani azt, hogy nem a mi hibánk, nem az én hibám, de én akkor is így érzem, és szerintem kicsit Nimród is, de persze nem az. Csak nehezen viselem ezt az egészet. 

Nem vagyok, és nem is igazán voltam sohasem kutyabarát. Mármint szeretem a kutyákat, de sohasem gondoltam volna, hogy lesz valaha kutyám. Úgy vagyok vele, hogy a macska jóval önállóbb, és könnyebb boldogulni vele, meg egyébként is. De ezt a cuki pulit annyira megszerettem, és olyan jóban voltunk. Én etettem, jártam ki hozzá játszani, simogatni, futkározni velem (ez volt ám az igazi látvány!), és teljesen szerettük egymást. Most meg gyilkosnak érzem magam, és nem tudom, hogy fogom ezt feldolgozni.

Na, így feküdt le mindig mindenki elé. Az autó elé is. 

Annyira sajnálom....


8 megjegyzés:

  1. Úgy sajnálom... Átérzem a bűntudatodat, ezt valóban fel kell dolgozni, de tényleg nem tehetsz róla, ha tiszta fejjel végiggondolod. Isten adjon lelki enyhülést! Szeretettel ölellek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. De még mindig nagyon magam alatt vagyok.

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom.Nyugodj meg véletlen volt ! Annyi ilyen esetet hallani nem tudsz annyifelé figyelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, véletlen. De akkor is nagyon zavar, és eléggé magam alatt vagyok még. De dolgozom rajta.

      Törlés
  3. én már ütöttem el saját kutyámat. Ő megúszta lábtöréssel, utána átkereszteltük, Önsorsrontó lett a neve. De nem bírtam nézni, hogy sántít miattam, így elajándékoztuk.
    ÉS ütöttem el nyulat is az úton. Olyan valószerűtlennek tűnt, hogy el fogom ütni, mert háttal ült az útnak, lelassítottam, és messze ült az út szélén. Az utolsó pillanatban mégis elém ugrott, betörte a hűtőrácsot. Elfelejtettem azt is, hogy a 4 éves gyerekem mögöttem ül, elkezdtem fejhangon sírni és hangosan kiabáltam, hogy ez nem az én hibám, nem az én hibám.... amikor ezt hajtogattam, akkor jöttem rá, hogy kimondtam egy fontos igazságot a saját életemmel kapcsolatban.

    Van, hogy úgy romlanak el a kezünk között a dolgok, hogy nincs hozzá közünk, nem a mi hibánk. Amikor erre ott az autóban ráeszméltem, hirtelen megnyugodtam.
    Kívánom Neked is a megnyugvást, mert nem a Te hibád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igyekszem így gondolni rá, de nem olyan egyszerű. Most kicsit könnyebb, de ha itthon vagyok, érzem a hiányát.
      Még dolgozok rajta.
      Már nem tartom gyilkosnak magam, és ez haladás.

      Törlés