2014. május 11., vasárnap

Sorozatok, amelyeket szeretek

Nem igazán szoktunk tévét nézni, leginkább a gyerekek nézhetnek egy kis mesét. Nem igazán van időm tévézni meg nem is szoktam. Mert nem igazán szeretem a benne lévő műsorokat, mert semmi különlegesen értékes vagy érdekes műsort nem adnak benne.
Mégis, Húsvét körül vettünk magunknak egy tévét. Megleptük magunkat Férjjel.
És van néhány kedvenc műsorom, amit szoktam nézni, és jókat szórakozom, vagy engedek magamnak egy kis kikapcsolódást.

Tudjátok, már írtam, hogy szeretek sütni. Nagyon szeretem a főzős műsorokat, de nincs időm és energiám arra, hogy mindig ilyeneket nézzek.

(Széljegyzet: Amikor Kata babát vártam a kórházban az ágyszomszédom egy fiatal cigány csaj volt, akitől nagyon sok mindent megtudtam a cigány kultúráról, és az életükről. Mindenesetre ő elmondta, hogy azzal tölti a mindennapjait, hogy sorozatokat néz egész nap. Na, ezt nem bírnám.)

Vannak napok, amikor megnézek egy-két műsort a tévében. Amolyan nyugodt percekben. Mondjuk este, amikor a gyerekek már alszanak, és este nincs kedvem mosogatni, pakolni, vagy ilyesmi, csak ülni, és pattogatott kukoricát enni meg teázni.

Ezek a kedvenceim:


Én nagyon élvezem a Tortakirály című műsort (TLC), annyira jó kis tortákat készítenek, ötletes, kreatív. Nem zavar, hogy olaszok és hangosak, én nagyon élvezem a tortákat és a műsort. A többi nem számít.

A másik nagy kedvencem, amihez abszolút nem értek, de nagyon bírom, az egy autósműsor. Hihetetlen, nem?  Amcsi benzinfalók címmel megy a Discoveryn, és Férjjel szoktuk nézni. Semmit nem értek az autószereléshez, csak néhány alkatrészt ismerek fel, de a műsor elég vicces, és amolyan nem kell odafigyelni, mégis jót szórakozok. Két őrült pasi + a műhelyben dolgozók, mindenféle vicces helyzetekbe keverednek autóépítés közben. Férjjel szeretjük.

Gyors N 'Loud - Season 1

Aztán van még egy sorozat, amit szeretek:



Cikk itt.
Semmi komoly, csak szórakozok.
Mert néha jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése