2015. július 19., vasárnap

Farm, ahol nem élünk

Az én blogom nem foglalkozik lakáskultúrával, épületek vagy helyek bemutatásával, nincsenek kiegészítők és izgalmas alkotások nálam (DIY), ami nehéz is lenne, mert nagyon távol áll tőlem a varrás, a kézműveskedésnek ilyen formája. 

Most mégis hoztam egyet. De ez egy farm. Oda vagyok a farmokért. Titkon vágyok rá, de valószínűleg csak egy álom marad :) Nagyon bírom az olyan tévéműsorokat, amelyekben egy farm életét mutatják be. Nagy kedvencem volt a River Cottage, Hugh-t most is nagyon bírom. A másik kedvencem a TLC-n szokott lenni, bár már régen láttam. A Roloff család életét mutatja be, amin nagyon jókat szoktam szórakozni, mert valahogy más világba repít, de mégis a földi viszonyok között.
Nézegetni azonban szeretem a régi házakat, épületeket, farmokat, és most találtam rá újra, az elmentett képeim között erre a farmra. Olyan csodálatos...
Biztos el tudnék mászkálni ezen a csodálatos farmon.
Hogy hol találtam a képekre, már nem emlékszem, csak azt tudom, hogy nagyon tetszett, olyan mesebeli táj ez, amin szívesen lépdelnék és szaladgálnék a fűben
Annyira szeretnék egy ilyet...

Persze nem tudom, hogy hogyan oldanám meg a házban, háznak 
a) a fűtést
b) a munkálatokat
c) a takarítást
d) a szervezési dolgokat
e) a rendben tartását 

de ez most kit érdekel?
Inkább nézelődjünk!















képek innen

Ui: Megtaláltam! Diófarm a neve :)
Nektek is tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése