2010. május 11., kedd

Apa-szerelem

Olyan jó olvasni sok blogban, sok írásban, hogy mindenki a saját férjét tartja a legjobbnak és a legfontosabbnak az életében, és ez nagyon jó, hogy így van.
Nagyon fontosak ők nekünk, és nagyon sokat jelent, ha a támaszt, bátorítást, erősítést, szeretetet, melegséget adják. Minden nő erre vágyik. Sokkal, de sokkal fontosabb az anyagi javaknál.
Sokkal többet jelent odabújni hozzájuk, érezni, hogy körülvesznek szeretetük melegével, ha néha nem szólalnak meg, amikor kiborulunk, csak megölelnek, amikor megsimogatnak minket, amikor elviszik a gyereket biciklizni vagy a kertbe...
Megértik az éppen hisztis időszakunkat is. Nagyon sokat jelent egy ilyen férj. Aki támogat, aki nem okoskodik, hanem úgy fogad el és olyannak, amilyen vagyok. Persze ebben benne van az is, hogy nekem is el kell fogadnom őt olyannak, amilyen, meg ne akarjam megmásítani .

Találtam egy könyvet, amelyik nagyon sokat segített. Sok jó könyvet találtam, remélem, egyszer majd lesz időm leírni ide azt a sok-sok jó könyvet, ami szerintem alapvetően fontos egy jó házassághoz. Mert sokat lehet tanulni. Leginkább a gyakorlatias könyveket szeretem. De erről majd valamikor máskor szeretnék írni.
Ez a könyv, ami nagyon tetszik, ezzel foglalkozik, és szerintem nagyon jó:
Jim Hohnberger: Ellenállhatatlan a szerelemben - Arany Forrás Kiadó Bt. - www.konyvesbolt.hu
Nekem sokat jelentett és sokat segített sok mindenben.
De alapvetően nem emiatt jutott ez a gondolat. Nagyon fontos, hogy jó férj és társ legyen, de a legcsodálatosabb élmény, amikor apaként is édes és szeretni való. Az enyém ilyen. :)
És nagyon szeretem, hogy ilyen. És Zsófi is oda van az apjáért. Jelenleg igen nagy a szerelem nálunk.

Csak néhány képpel szeretném illusztrálni. És csak annyit tudok mondani: Hát nem édesek?

Az 1 hónapos Zsófival

A 10 hónapos Zsófival

A majdnem 2 éves Zsófival - 2009. decembere
A 2 és egy kicsi éves Zsófival - 2010. tavasz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése