2011. november 20., vasárnap

Halászat újra

Ma nincs itthon Zsófi, a mamához ment. :) Ha minden igaz, akkor ma megy az unokatestvére, Dorina, akivel nagyon jól elvannak. Dorina ugyan 12 éves, bár meg kell mondjam, néha, vagy elég sűrűn 4 éves szinten van. Szóval, a lányok jót játszanak.
Mi Nimróddal ma Baba-Mama Klubban voltunk. Még régen, amikor Zsófi kicsi volt, jártam, de mostanában valahogy elmaradt. Nem olyan régen jöttünk haza.
Ami viszont szomorú, kiderült, ma apuka nem jön haza a munkából, még lehúz egy műszakot, annyira nélkülözhetetlen :( Szóval, "egyedül maradtunk", hogy Zsófi szavaival éljek.
És bár nincs itthon Zsófi, azért még mindig kutakodtam kicsit a halászat témakörében.
Szeretem a szép rajzokat. Abszolút nem kedvelem az olyan rajzokat, amelyek karikatúraszerűek, mert nem tartom helyesnek, hogy Jézusból vagy a Bibliából, a Biblia bármelyik történetéből vicces rajzok, történetek szülessenek. A szép, kifejező alkotásokat, rajzokat szeretem.

De találtam egy érdekes blogot, amelyik egyszerűen és jól szemléltetheti a halászat és a halfogás történetét.
És egy plusz rajz tőlem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése