2013. február 28., csütörtök

Állatokat rajzoltam

A mai napon a délután pihenősen telt. Előkészítettem a főzéshez valókat (holnap már csak meg kell főzni), telefonáltak, hogy elmarad a balett is, így nem este 7-fél 8, mire hazaérünk.
A délelőtt mozgalmas volt, bemutató tanítás volt az oviban, és mi ilyenkor kivonulunk ám! Úgy gondolom, hogy ha egy pedagógus készül, az a minimum, hogy elmegyek és megnézem. Nem arra vagyok elsősorban kíváncsi, hogy miket mond az óvónéni, hanem a gyerekemre. Mert lássuk be, egy szülőnek mégiscsak tudnia kell, hogy milyen a gyereke.
Iskolában dolgoztam, tudom, hogy vannak kirakatórák, de én mégis fontosnak érzem, hogy elmenjek ezekre az alkalmakra. Sőt, mi amikor tehetjük ketten megyünk. Mert egy apuka is lássa a gyermekét!

Amíg nem kell Zsófiért menni az oviba, rajzolgattam egy kicsit. (Vasalni kellene, de tegnap az egész napos gyaloglás - de szó szerint reggel 8-tól délután 3-ig mentem (néha leültem ugyan, mert már nem bírtam gyalogolni) - kivette az erőmet, így most kicsit lazítottam. És rajzoltam.
Mostanában állatokat rajzolok. Tanulgatom inkább. Ahhoz van kedvem :)



Ez egy fiúkacsa. De vajon miért? Tudja valaki honnan lehet felismeri egy fiúkacsát a tömegből?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése