2014. február 23., vasárnap

Együnk csokit!

Már elég régen írtam heti egóságot, mert valahogy nem volt rá időm. Leginkább a betegségek miatt nem jutott rá idő. Meg melyik anya gondol először magára, amikor gyermekei betegek?

Gondolkoztam azon, hogy mi is volt az elmúlt 2 hét legnagyobb egósága az életemben, és ide jutottam:


Ennyi.
Nagyon szeretem.
Nem titkoltam soha, és csendben valahol tudom is, hogy függőségem van,méghozzá a rosszabbik fajtából. De szeretem, és nem is akarok magyarázkodni. Azoknak a barátaimnak sem, akik ezt már többször számon kérték, ti. hogy egy egészséges életmóddal foglalkozó ember miért eszik egészségtelen csokit.
Mert szeretem. - Ennyi.

Ui: Csak ezt a fajta sima Milkát szeretem. Semmilyen más ízesített nem. Régebben, amikor még nagyon-nagyon függő voltam, mindegy volt, csak csoki legyen. Az utóbbi időben már így leadtam :) Ez igazán nagy haladás!
Hajrá én!

Ui2: Aki nem szeretne csokit enni, az egyen valami más finomat. Szeretettel ajánlom a gyümölcsöket és az aszalmányokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése