2014. február 9., vasárnap

Mostanában

nem nagyon volt erőm és energiám írni a blogra.
Amikor este lenne egy kis időm, akkor meg úgy esek bele az ágyba, mint a zsák krumpli. Ami azt jelenti, hogy eléggé elfáradok a nap végére.
Ez amúgy engem is meglep, mert azt hittem, hogy nekem aztán sok energiám van (és körülöttem is sokan azt hiszik), de már nincs így. Gyermekeim kiveszik az erőmet estére, és amikor eljön az az idő, amikor mindenki alszik, azaz: Kicsi, Nagy, Legnagyobb és az Apjuk is :), akkor lehetne olvasni, írni, rajzolni, alkotni, létrehozni, kitalálni, ... de nem megy.
Elfáradok, és ez tény.
De nem negatív élményként mondom, hanem ez amolyan "jól eső" fáradtság.

Mostanában a gyerekek is, főleg az én drága kisfiam is kiveszi az energiáimat, mert sokszor nyűgös, hisztis és nehéz időszakát éli meg, így én is. Ráadásul most meg is betegedett, magas lázzal fekszik (ül) itthon.
Kata pedig kezdi felfedezni maga körül a világot, és igen unatkozik, amikor nincs körülötte valaki. Őt is szórakoztatni kell néha.
Zsófia a legproblémamentesebb gyerekem, de azért vele pedig azért küzdünk, mert még mindig nem szeret enni és aludni.

Zsuzsánál láttam ezt a képet, és akkor éreztem, hogy így  pakolnék össze most :)

Tényleg fáradt vagyok, és szívesen elmennék egy kis szabadságra.
Bár meggyőződésem, hogy ha szabadságon lennék, már egy fél nap múlva hiányoznának, ez tuti biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése