2014. február 16., vasárnap

Ötletek szerelmes napokra!

Nem szeretem a Valentin napot. 
Viszont szeretem a Férjemet, és mindig örülök, amikor Vele lehetek. 
Mi nem is "ünnepeljük" ezt a napot, mert meggyőződésem, hogy nem csak egy évben egyszer kell ünnepelni a SZERELMET. Hiszen a szerelem jó dolog! Szándékosan nem szoktunk ilyenkor venni egymásnak semmit, hiszen a másik a nap minden percében, a hét és az év minden másodpercében fontos a másiknak.

Mindenki a szerelemre vágyik, közben pedig minden műsor, na jó, a legtöbb film, reklám és hasonlók azt mutatják be, hogy mennyire jobb egyedül, vagy nem házastársként. De nekem sokszor eszembe jutnak azok a barátaim és barátnőim, akik egyedül vannak. Sokat gondolok rájuk, és imádkozom értük, hogy egyszer ők is megtalálják a társukat, és azt a Boldogságot, amiben nekem is részem van. Én hiszek a szerelemben és főleg hiszek a Házasságban. Ezért is örülök, hogy most a házasság hete volt mindenfelé.

Amikor ezt a képet láttam a Facebookon, és azt, hogy mindenki mennyire lájkolta, meg hozzászólt. Sajnos több keresztény is negatívan állt hozzá, és ez a véleménye. 
Meggyőződésem, hogy ez a kép hülyeség, és nem igaz! Miért csak szingliként lehet jól kinézni, és házasságban gondoljuk, hogy leamortizálódik az ember? Ez ellen mindig szót emelek! Igenis, meg kell megmutatni, hogy a házasság jó dolog!

Én szeretem, nagyon szeretem a Férjemet! Egy nap, ha kell ötvenszer elmondom neki, hogy Szeretem, és Ő is nekem. És mindent megteszünk azért, hogy ez így is maradjon. De ez kompromisszumról és kreativitásról is szól. Nemcsak február 14-én!!!!

Nekem a legnagyobb élményem az, amikor kettesben lehetünk együtt. Amikor a gyerekek alszanak, és megjön a munkából, és bár fáradt, de végighallgatja, hogy mennyi minden történt a gyerekekkel, és CSAK meghallgatja. Nem oldja meg, nem "osztja az észt", csak MEGHALLGAT. 
Van néhány ötletem, ami szerintem minden esetben megoldható, és a nőknek nem kell megvárni, amíg a Férj kezdeményez, mert nem mindig jut az eszébe ilyen kreatív gondolat. Nálunk is én vagyok az, aki kérdéseket tesz fel, vagy elmondja (csak elmondja és nem követeli ki!) a szeretném dolgokat. :)

Ezek az ötletek működnek akkor, amikor nincsenek a gyerekek, vagy alszanak. Minden csak KREATIVITÁS KÉRDÉSE!!!
  • Reggelizzetek együtt! - Amikor a gyerekek nincsenek itthon, akkor kicsit tovább maradunk pizsamában, és bent a szobában reggelizünk. Amit egyébként nem szeretek :) De ha valaki szeret az ágyban enni, ezt is megteheti.
  • Mesenézés! - Mi nagyon szeretjük a meséket. Ma például délelőtt a gyerekek mamánál voltak, és bekapcsoltuk az M2 mesetévét, és mesét néztünk együtt. És ez olyan jó volt.
  • Játék együtt! - Amikor ketten voltunk, akkor is sokat társasoztunk, amit nagyon szeretünk. Különös tekintettel a Bibliai társasjátékokra. A gyerekekkel szoktunk kártyázni, Zsófival már lehet társasozni, Nimród még nem jó résztvevője ezeknek a játékoknak. Amit viszont nagyon szeretnek a gyerekek, az ez http://egyszervolt.hu/ Amire viszont nagyon várok, és vágyok, az egy jó bowling-parti. Lánykoromban, amikor még Nyíregyházán éltem, a női munkatársaimmal lánynapot tartottunk egy héten egyszer. Ilyenkor ezt a jó kis játékot játszottuk. Nagy élmény volt. A lánybúcsúm is itt volt :)
  • Táncoljatok! - Egyikőnk sem táncos lábú alkat. Sőt! Mindig is vágytam arra, hogy elmenjünk egy Társastánc-tanfolyamra (na jó, kicsit hatással volt rám a Hölgyválasz is, meg gyerekkorom óta a Savaria Táncverseny), de Férjet nem lehet rábeszélni. Így néha otthon szoktunk kettesben táncolni. Amikor senki sem látja. És ez olyan jó.
  • Kiránduljatok! - Mi ezt már közösen tesszük, de amikor még ketten voltunk akkor is sokat jártunk mindenféle. Beültünk az autónkba, és elmentünk mindenféle izgalmas kalandra. Ma már 3 gyermekkel szervezettebben működik, és a fix nap, amikor mindenhová elmegyünk együtt kirándulni, az a házassági évfordulónk!
  • Romantikus este - És ebbe minden, ami belefér. Persze erre akkor érdemes sort keríteni, amikor senki sem túl fáradt. A lényeg a TÚL szó. De ha fáradtak vagytok, akkor is, vegyetek együtt forró fürdőt (nálunk sokáig ez volt A NAGY BESZÉLGETÉSEK színhelye), ma már nem igazán jut időnk arra, hogy együtt, de majd ha Kata nagyobb lesz :))) Mindenesetre belefér egy jó kis hátmasszázs, láb-.és talpmasszázs, és igen, ide belefér egy jó kis szex is! Hiszen a jó Isten erre találta ki ezt a jó dolgot. Nem tudom, hogy a keresztények miért szégyellnek erről beszélgetni, szerintem pedig nem kellene ezt szégyellni, sőt csak a házasságban népszerűsíteni!
  • Klasszikus randi - Na, ez az, amire mostanság vágyom. Amikor elmegyünk kettesben vacsorázni és moziba. De remélem, ha Kata nagyobb lesz, akkor részese lesz a mi SZERELMES NAPUNKNAK!
Kinek van még ötlete?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése