2016. július 12., kedd

Takarítási szabályok





Nagyon régen rajzoltam ezt. Talán még Zsófia volt kicsi, amikor sok időm volt, és mindenfélét alkottam neki. Egyébként szeretek rajzolni, most is szívesen rajzolgatok, csak időm nincs rá annyi, amennyit szeretnék. :)
Szóval, ez egy olyan ház, ahol szép rend van. Mondjuk a házban bent nem látszik (olyan profi azért nem vagyok),  de a szándék a fontos :)

Szeretem a szabályokat. Valószínűleg a kisfiam tőlem örökölte ezt a mániáját, hogy fontosak a szabályok, és mindent szabály szerint kell követni.  
Sokat és sokszor hallgattam már az életemben, hogy rendetlen vagyok, de már nem zavar. 
3 gyerekem van, és pörgős, eseménydús életem. Abban hiszek, hogy bár fontos a rend, de minden megvár, csak a gyerekekkel töltött idő nem! Ritkán szoktam akkor takarítani, amikor ők itthon vannak. Persze, van, hogy együtt csináljuk meg a dolgokat, vagy kiosztom a feladatot, esetleg kiakadok, mert úgy néz ki a szobájuk, hogy rosszul leszek a látványától... de nem lételem az, hogy mindig minden glédában álljon.

Ami fontos, és amit szeretnék betartani és betartani is!
 
1. TEDD EL, ÉS NE TEDD LE! - nálunk rendszeresen dolgok "véletlenül" olyan helyre kerülnek, ahol soha nem is laktak, léteztek, vagy voltak. Ezért kérem mindig őket, ha valami a földön van, akkor hajoljon le, és vegye fel. Sokkal egyszerűbb. Ez persze nem jelenti azt, hogy én nem küzdök ezzel. A kocsikulcsot például rendszeresen nem teszem fel a helyére, és mindig keresni kell. Meg még néhány dolgot, de jó, hogy közösen tanuljuk!
2. MINDENNEK VAN EGY HELYE! OTT MEGTALÁLOD! - ez összefügg az elsővel, de nálunk ez elsődleges és nagyon fontos.
3. A TISZTA HÁZBAN KÖNNYEBB TAKARÍTANI, MINT EGY RENDETLENBEN! - szerintem ehhez semmit nem kell hozzáfűzni. 
4. TERV, TERV, TERV! ÉS LISTA! - :)
5.  CSINÁLD RUTINSZERŰEN! - nekem néha nem jut időm arra, amit beterveztem. Készítettem már egy haladási tervet :), ami alapján szeretném csinálni, és ami alapján szoktam is, de nem mindig fér bele. Még. 
6. NE VÁRJ AZ UTOLSÓ PILLANATIG!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése