2010. április 16., péntek

Szutyejev, a kedvenc oroszom

Biztosan mondtam már, hogy szeretem a meséket. Az egész családom szereti a meséket. Néha a nagy Ővel leülünk és meséket nézünk. Most már Zsófia is csatlakozik, ő egyébként mostanába nagy Micimackó rajongó. Kimondottan Zsebibaba és Tigris kedvencekkel. Micimackót én is szeretem, nálam Füles a nagy kedvenc. Pedig én magam nem igazán vagyok depressziós alkat. Csak annyira vicces.

A meséket is nagyon szeretem olvasni. Mindig is szívesen olvastam. Nem azokat, ahol a farkas megeszi a nagymamát meg mindenféle vad tragédia történik. Már írtam róla, itt hogy nagyon szeretem Lázár Ervint. Sok kedvencem van még, de most csak két könyvet szeretnék ajánlani nektek. Már gyerekkoromban is nagyon szerettem a Vidám meséket. A másikat csak később ismertem meg. Mikor összeházasodtunk a nagy Ővel, sokszor olvastunk egymásnak ezekből mesét. Annyira aranyosak. Ráadásul Zsófi is nagyon szereti.

A mellékelt link a kedvence, már tudja kívülről:
egyszervolt.hu/anim/a-harom-kiscica.html

Íme a két könyv, amit szeretnék mindenkinek a figyelmébe ajánlani:


És egy ráadás: mese.tv/page/kis_tucsok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése