2011. június 15., szerda

A nyertes...

Hát eljött a nagy nap.
Reggeli után sorsoltunk.
 
 Az urna :)


Aki a sorsolást végezte...

És aki nyert...

 PANNI
Nagyon köszönöm, hogy részt vettetek a játékomban. Szívem szerint mindenkinek küldenék egy példányt, mert mindnyájan fontosak vagytok nekem. Csak már elosztogattam én is :)
Sokat tanultam a blogotokból, és lelkesítenek is.  De ez most így alakult.

Azért azt elmesélem, hogy Pannival osztálytársak voltunk általános iskolában. És mily véletlen, hogy így alakult, de így alakult. Tényleg így van, igaz Panni? Kedves Panni, elküldjem neked postán, vagy amikor megyünk haza (július vége - mi nem mostanában lesz) elvigyem? Melyiket választod? 
A bikkiado.hu oldalon beszerezhető. Még nem tették fel, de szerintem már beszerezhető.

Csak lelkesítésként mondom, hogy hamarosan új anyagom jön ki a nyomdából - a LÉLEK GYÜMÖLCSEI témában. Biztos lehettek benne, hogy abból is lehet majd nyerni. Már csak a címlapborítót nyomják és kész is. Ez egy tábori anyag, ami idén készült. Remélem, hogy ez is hamarosan beszerezhető lesz. Jelezni fogom!

De azért szeretnélek benneteket is kiengesztelni. :) Arra gondoltam, hogy van egy anyagom, egy régebbi, amely egy átdolgozott anyag. A Milyen vagy Istenem? című könyvecskét dolgoztam át munkafüzetszerűre. Ha kéritek, érdekel benneteket, szívesen elküldöm. Csak az email-címemre írjátok meg az email-címeteket, és már küldöm is :) Azért az is nagyon hasznos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése