2011. augusztus 5., péntek

Újra a nyíregyházi Vadasparkban!

Nyaralásunk első napján elmentünk a nyíregyházi állatkertbe. Már sokszor írtam arról, hogy mennyire szeretem, milyen szívesen megyek oda. Most tömegnyomor volt. Édes nagy Őm ki is akadt, azt mondta, hétvégén nem megyünk többet az állatkertbe. Hosszú sorok álltak a pénztárnál, de bejutottunk! Éppen fókashowra. Természetesen a fényképezőgépünk felmondta a szolgálatot, így ami készült, telefonnal készült.
A fókashow tömegnyomort jelentett. Kicsi gyermekeink a nyakunkban, és úgy néztük végig. Az első fél órás ottlétünk után már izomlázat kaptam.
De aztán ment szépen sorban minden.

Megnéztük a rénszarvasokat, akikről kép is készült :). Sokszor elmondtam, hogy rénszarvas-mániám van. Nagyon bírom ezeket az állatokat, és amikor elmegyünk a Vadasparkba, az elsők között van az, hogy megnézem a rénszarvasokat. És az is,hogy kürtős kalácsot eszek :)

 A bejáratnál aztán ott vannak a mozgó játékok, amibe az én kicsi lányom beül. Maximum egy körre szoktuk befizetni, a többit csak úgy üresen próbálja ki. Általában autókat választ. Szeret vezetni.

 A hörcsögök is nagyon bejöttek, itt elidőztünk egy darabig. Én annyira nem bírtam őket, de a gyerekeknek tetszett, és az a lényeg.
 Nimród is feszült figyelemmel nézte őket.
 A két lány. Zsófi, az enyém, és Dorina, a keresztlányunk.
 Mi nagy Őmmel a lamurokat  néztük el egy darabig, hogy így aludtak. Megpróbáltunk mi mindent, hogy felébredjenek, de nagyon nyugodtan pihentek. Mindenféle helyzetben.
 A szokásos szobros-kép. Ez is elkészül minden évben. Az állatkertre vigyázó orrszarvúra mindig ráülünk (mások is), és készül az őrző-védő kép.
 Kecskesimogató. Ez a kecske egészen végig ott állt ezen az oszlopon, míg ott voltunk. Szinte odaragasztották. Nem mozdult, nem reagált. Csak állt.
Aztán jött a nagy kedvenc. Amikor meglátták a gyerekek, és felnőttek, egyszerre mindenki azt mondta: "Nézzétek, Bambi!" vagy "Gyertek, nézzétek meg Bambit!"
 
 
Persze rengeteg minden mást is csináltunk, és nagyon jó volt. Jól el is fáradtunk.
Ha arra jártok, látogassatok el a Vadasparkba. Remélem, hogy jövőre újra elmegyünk!
Már csak a rénszarvasok miatt is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése