2011. december 11., vasárnap

ÉGI SZÓ

Megjelent egy új anyag ÉGI SZÓ címmel, mely az Újszövetségbe kalauzolja el a kisiskolás gyermekeket. Jézus 13 példázatát dolgozza fel ez a tanulmány.
Mivel kisiskolásoknak szól, lehetséges az önálló feldolgozás is, de szülőkkel együtt tanulva is nagy örömet adhat.
Én szeretettel ajánlom mindenkinek, akinek szívügye a gyermektanítás és a Szentírás megismertetése a gyermekével.
Ezt a tanulmányt nem én írtam, de én lektoráltam :), és mivel a tanulmány íróját nagyon sokra tartom, nagyon tisztelem és remek tanítónak tartom és jó kereszténynek, szívesen veszem magam is majd kézbe ezt az anyagot. És ha Zsófi nagyobb lesz, mindenképpen az elsők között lesz, amit végigveszek vele.

Karácsonyra is csodálatos ajándék. Lehetséges, hogy még nem lesz fent a honlapon, de nyugodtan rendeljetek belőle! :)
A belinkelt honlapon most kedvezményes áron lehet megkapni pl. az Ősatyák életét vagy a Lélek gyümölcseit. Ajánlom még a HA SZÉP A GYERMEK és a KI SEGÍTŐKÉSZ? című tanulmányokat is, melyeket szintén Judit írt (aki most az Égi Szót), nagyon színvonalas és jó anyagok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése