2013. január 12., szombat

De jó lett volna elmenni...

Az impresszionizmus nagy kedvencem, közel áll hozzám.
Amikor évekkel ezelőtt Monet kiállítás volt a Szépművészeti Múzeumban, akkor még elmentem. Barátnőmmel felültünk a vonatra, és hosszú sorban állás után bejutottunk. Monet-t is szeretem.
DE én nagy Cézanne rajongó vagyok. Néhány gondolat Cézanne-ról itt: http://www.sze.hu/muvtori/belso/stilusok/posztimpr/postimpr2.htm
Amikor megtudtam, hogy lesz Cézanne kiállítás, reméltem, hogy eljuthatok.

CÉZANNE ÉS A MÚLT

Nagy Őm is megpróbálkozott. Mert azért nem olcsó mulatság feljutni. Amikor fel kellett mennünk Pestre a Genetikai eredmény miatt, gondolta, elvisz engem erre a kiállításra.
De mint kiderült hétfőnként nincs nyitva a Múzeum. Így sajnos kimaradt az életemből.
Ráadásul amikor megtudtam, hogy 3200 Ft egy jegy (amitől kicsit meglepődtem), akkor is kiderült, hogy maradunk. Ez kettőnknek 6400 Ft, ami nem kevés kiadás és ami a mi családunkban nem kevés pénz.
Nem részletezem, de biztos nektek is volt ilyen, amikor nagyon vágytatok valamire, de nem sikerült.

Jó lett volna eljutni, de nem hiszem, hogy menni fog...
Kicsit szomorú vagyok... De minden vágya nem teljesülhet. Pedig ez rajta volt a Bakancslistámon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése