2018. április 5., csütörtök

Gyors hír

Bocsánat, hogy csak amolyan fél szavakra futja, meg egy-egy gyors megosztásra, de nagyon sok minden történik.
Határidős feladataim vannak, és reményeim szerint 2 év után újra, azaz hamarosan lesz új GYERMEKTANULMÁNY, aminek a témája a nagyoknál a Biblia lesz, hogyan keletkezett, mit tanít nekünk stb., a kicsiknél, az ovisoknál pedig azokat a bibliai történeteket dolgoztam fel, aminek köze van a törvényhez, a parancsolatokhoz, Isten hozzánk intézett üzenete, tanítása.
A tavaszi szünetben anyukáméknál voltunk, de én nem igazán tudom, hogy mi történt a külvilágban. Bezárkóztam egy szobába, és írtam és írtam...
Nagyon szeretnék megint valami jó, színvonalas, izgalmas dolgot az asztalra tenni.
Elég nehéz, mert akivel eddig együtt dolgoztam már nem ezt csinálja, és eléggé kevésnek érzem sokszor magamat erre a feladatra, de így is nagyon hálás vagyok, mert azért vannak emberek, akikben bízok, akikre számíthatok így is.
Szurkoljatok nekem, és imádkozzatok értem, hogy időben el tudjak készülni!
Köszönöm!


5 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó hír! Imádkozom, hogy ezúttal is áldás legyen munkádon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nem is sejtettem, hogy milyen nagy fába vágtam a fejszémet. Én csapatban szeretek dolgozni, és nem vagyok vezető alkat, aki az ilyesmit képes átlátni, de azért kérem én is Isten segítségét.

      Törlés