2018. április 10., kedd

Romantika jegyében

Nem olyan régen osztottam meg egy listát a Facebookomon. Ezt:

Tudom, manapság nem "divat" ez a stílus, de mivel nagy Jane Austin rajongó vagyok, és igen javíthatatlanul romantikus.... és igen, bár a legtöbbet olvastam, azért ajánlom ezeket a könyveket. Sok mindenkinek jót tenne. Többek között: Illem, udvariasság, szép beszéd, kommunikáció, önfegyelem tekintetében. De Mr. Darcy miatt mindenképp ajánlom.

Aztán nem olyan régen a Printeresten bóklásztam és találtam egy-két jó képet. És ezt muszáj megosztanom itt is. Lazításképpen, önmagam számára is, meg mert mostanában máshogy zsong és másban működik az agyam.

És mivel a nagy kedvencem a Büszkeség és Balítélet (FOREVER!!!), találtam néhány hangulatos rajzot, ami nekem nagyon tetszik. 
És tudjátok, Mr. Darcy örök!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése