2010. december 26., vasárnap

Utókarácsony

Karácsony másnapja van. Utólag mondom azt, hogy BOLDOG KARÁCSONYT mindenkinek.
Nálunk kicsit húzós volt az ünnep, ugyanis mindenki lebetegedett. Nimród már előtte 1 héttel beteg volt, aztán csütörtöktől Zsófi volt nagyon rosszul. 39 fokos láza volt. Orvoshoz mentünk, ahol kaptunk egy halom gyógyszert, és az én kislányom nagyon hősiesen bevette. Sőt, addig jutott el, hogy egyedül lefeküdt és elaludt. Ez ritkán van. Csak akkor, amikor beteg. Velem aludt, mert egész éjszaka vizes ruháztam, itatgattam, nagyon szenvedett.

Persze én is lebetegedtem. Még most sem vagyok teljesen formában.
Úgyhogy még mindig betegen töltjük a napokat.
Persze volt ajándékozás meg együtt a család, de őszintén megmondom, a hátam közepére se kívántam.
Talán pár nap múlva jobb formában leszek és akkor máshogy tekintek vissza erre a hétvégére.

 
Szép napokat kívánunk: mi, a "Madaras család" (még akkor is, ha nem vagyunk ilyen sokan). Csak a kacsákat nagyon szeretjük :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése