2012. április 18., szerda

Kilófalóság

Nagyon vicces helyzet állt elő. Amikor szerveztük, hogy hazamegyünk kiderült, hogy Judit barátnőm Kilófaló RoadShow-ja :) Nyíregyházán is lesz.
Judittal nagyon régóta levelezünk. Még annak idején az Ifjúsági Magazinban találtunk egymásra, és írtunk egymásnak. 19 körül lehettem akkor, amikor írtunk egymásnak. Számunkra fontos dolgokról leveleztünk: Élet nagy kérdései, barátság, szerelem, érzések, és persze Isten. Több oldalt írtunk tele egymásnak sokszor. Unatkozó kis tinilányok voltunk, világmegváltó tervekkel. Pedig igazából arra vágytunk, mint mindenki más - szerelemre, családra, gyerekekre.
Persze, ahogy az idő telt, bölcsebbek lettünk :) és úgy alakult az életünk is. Judit hamarabb férjhez ment és született 3 gyermeke. Én kicsit később mentem férjhez, és nekem csak kettő. (Örültem volna még egy harmadiknak, de sok tekintetben ez nem hiszem, hogy megvalósulhat - ám most erről nem írnék.)
Juditot, amióta ismerem, mindig küzdött a súlyával, a kilóival. Leveleiben sokat írt erről, hogy hogyan küzd, milyen fogyókúrán van túl. És én, akinek ez soha nem volt kérdés, vagy gond (ezért nagyon hálás vagyok Istennek), nem tudtam mit kezdeni ezzel.
Aztán kialakította a saját ÉLETMÓDJÁT, liszteket alkotott, süteményeket és ételeket alakított át. Nincs titka, egyszerűen csak kivette az étrendjéből a fehérlisztet és fehércukrot. És nagyon sokat fogyott. Nézzétek meg az oldalát! www.szoojudit.hu

Mindenesetre, amikor megtudtam, hogy jön Nyíregyházára, nem volt kérdés, hogy mi is megyünk. Kis szervezéssel, de eljutottunk. Persze ez amolyan Tupperwares nap volt, ahol ő volt a meghívott vendég. (Fényképezőgépet elfelejtettem vinni - ugye ezen már nem is lepődtök meg.)

Nagy öröm volt a találkozás, - erről kép később, mert nagy Őm telefonján van egy közös kép.

JUDIT LISZTJEI - KENYÉRHEZ, KELT TÉSZTÁHOZ,  PANÍROZÁSHOZ ÉS MINDENHEZ!
KEKSZMORZSA - PALACSINTAPOR - ÉTCSOKI 
NÁPOLYI, SÓS TALLÉR, DARÁLÓS KEKSZ
Kaptunk még kakaóscsigát is, meg kiflit is, ami ezekből a csodajó lisztekből készült. De azt sajnos nem tudtam lefotózni, mert családom rögtön ráindult.


Hát nem édesek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése