2013. december 28., szombat

Hálás vagyok #9.

Eléggé lehangolt állapotban vagyok. Köszönhető ez annak, hogy már hetek óta küzdünk valamiféle vírussal, nyavalyával és mindenféle betegséggel. Oly annyira, hogy mire hazaérkeztünk a hosszú, családi látogatásokkal teli hét után 39 fokos lázzal feküdtem, és 2 napig leamortizálódtam. 

  • Nagy ajándék volt nekem nagy Őm, aki főzött rám, helyettem, és ez olyan jó érzés. Egyébként igen jól főz. :) Én mindig mondom neki, hogy többször kellene, de ugye szegénynek nincs ideje. 
  • Hálás vagyok, mert túl vagyunk a karácsonyon. Én azok közé tartozom, akik nem szeretik. Felesleges idő- és pénzpocsékolásnak tartom, és hiába nevezik a szeretet ünnepének (véleményem szerint) ezt nem takarja. Szerintem kevés ember éli meg igazán és őszintén ezt az ünnepet ténylegesen ennek a jegyében. De nem szeretnék ünneprontó lenni, se kötekedni, vagy annak tűnni. Én mindenesetre nem szeretem. És hálás vagyok, hogy túl vagyunk rajta. 
  • Hálás vagyok, hogy Katának 3 nap alatt kijött 2 foga, így már négy gyönyörű és éles foggal rendelkezünk! :)
  • Hálás vagyok, hogy mindenkinek tudtunk ajándékot venni, és örömet tudtunk okozni. Idén sikerült kicsit többet költeni a családra, bár ezzel is vannak fenntartásaim, és higgyétek el, nem azért, mert sajnálom a szeretteimre a pénzt, vagy hogy ajándékot vegyünk. Csak olyan rossz, amikor mindenki, vagy sokan úgy tesznek, mintha örülnének, közben meg alig várják, hogy kicseréljék vagy továbbajándékozzák.... (Jó, nem gonoszkodom! Bocsánat attól, akinek ez fontos, nem megbántani akarok bárkit is, csak én így gondolom.)
  • Hálás vagyok, hogy Nimródnak ízlett a mézeskalács, és sokat megevett belőle.
  • Újra játszani Gazdálkodj okosan!-t, és régi meséket diavetítőn nézni. (A gyerekek nagyon élvezték, mert hatalmas újdonság volt nekik.)
  • Amíg anyukámékénál voltam, megengedtem magamnak 2 HATALMAS LUXUS DOLGOT. Azaz a barátnőim adták ajándékba. Az egyikőjük gyógymasszőr, és megmasszírozta a hátamat. A másik barátnőm pedig Manikűrös és Pedikűrös (Ő egyébként egy magyar bajnok! - mert ebben is van bajnokság.), és megcsinálta a lábamat. ANNYIRA JÓ!
  • Néha lehetett hosszabb időt tölteni alvással. Ez tényleg jó!
  • Tartani egy jó igehirdetést - ezt nagyon élveztem.
  • Nézni, ahogy a gyermekeim alszanak.
  • Összebújni nagy Ővel, és beszélgetni sokat.
  • És egyébként is.
A hét képe pedig:

Hazafelé úton a kocsiban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése